דרעי: "ש"ס תצביע מאוחדת לנשיאות, אם לא נשפיע בירושלים נצא לאופוזיציה"

יוסי אשר | צילום: בועז בן ארי 1 Comment on דרעי: "ש"ס תצביע מאוחדת לנשיאות, אם לא נשפיע בירושלים נצא לאופוזיציה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון למהדורה המרכזית אמש אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מברך את ציפי לבני ואורי אריאל שבאומץ עלו למליאת הכנסת ואמרו כי הנתונים שנמסרו ליועץ המשפטי לממשלה הם שקריים. "אריאל אמר באומץ כי אחד המשתתפים בדיון אמר לו שהגורמים המקצועיים באוצר אמרו שאין דירות ב-600 אלף ש"ח" הוי אומר שיועצי השר שקרו ביודעין.

במענה לשאלת המראיין האם הוא מאמין לאורי אריאל ענה דרעי כי לאחר שאריאל הנדב מיוזמתו לעלות ולספר הוא נוטה להאמין לו. "ביקשתי מיו"ר הוועדה לבקורת המדינה שיכנס את כולם לישיבה כדי להבין מי עשה סיבוב ומי רימה".

בנושא העדפה מתקנת לחרדים שיזם בנט אמר דרעי ששנים על גבי שנים מנסים יכירו בשנות ההשכלה התורניות שייתן להם להיכנס למכרזים. "אני מברך את בנט אבל אני מחכה לסיום, שיעבור ב-3 קריאות".

"אין לנו החלטה עדיין על הנשיאות" אמר דרעי. "רק היום שמענו על זה שסילבן שלום מוריד את המעמדות. לא נפזר את הקולות ולא ניתן חופש הצבעה. אנחנו נעשה דיון סגור בסיעה, נחכים אחד את השני ואז נלך למועצת חכמי התורה ותהיה החלטה אחת שכולם יצביעו לה. בנושא החתימות למועמדים אמרנו שכל אחד יחתום למי שרוצ כדי שלא יהיו פגיעות והעלבות. הבהרנו שזה לא מחייב הצבעה".

על הזעזועים בעיריית ירושלים ועל הטענות לרדיפת חרדים אמר דרעי כי בכל קואליציה יש בעיות. "יש שאלות עקרוניות ואנו נטפל בבעיות הן בישיבת עטרת ישראל והן בסיפור עם רמות. כפי שכולם רואים מה קורה היום שאנו באופוזיציה – יש לו עניין להשפיע. מה שכן, זה סימן לכל מי שלא תמך במועמד שלנו חשבל שלא התאחדנו כמו בבית שמש".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ר' אריה המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!